Er werden enkele aanpassingen doorgevoerd aan de manier waarop facturen per e-mail worden verstuurd vanuit de website. Deze verbeteringen zorgen ervoor dat facturen steeds correct toekomen bij uw klant en dat deze bijvoorbeeld niet in de spam-folder terechtkomen.
Waar voordien e-mails werden verstuurd met het e-mailadres van de aangemelde gebruiker kunt u nu een afzonderlijk e-mailadres opgeven per account. Deze kunt u instellen langs Instellingen > E-mail instellingen. Standaard staat deze ingesteld op het e-mailadres van uw gebruiker. Vooral voor accounts met meerdere gebruikers zal dit dus een aanpassing zijn.
Daarnaast wordt er nu ook een technisch e-mailadres gebruikt bvb. mijnbedrijf@forward.eenvoudigfactureren.be. Dit is het e-mailadres dat uiteindelijk wordt gebruikt om de facturen te verzenden en zorgt ervoor dat verzonden e-mails correct geverifiëerd kunnen worden waardoor ze niet als spam kunnen worden aanzien. U kunt dit e-mailadres in de Instellingen aanpassen door er bijvoorbeeld uw bedrijfsnaam in te plaatsen – standaard wordt het nummer van uw account gebruikt. E-mails die klanten terugsturen naar het technisch e-mailadres worden automatisch doorgestuurd naar uw mailbox.
Een volledig overzicht vindt u terug op deze pagina: E-mails versturen.
Vragen of opmerkingen kunnen steeds doorgegeven worden langs de contact-pagina.