Ondertussen is een half jaar verstreken sinds de invoering van het Plus-pakket. Hoog tijd dus voor een evaluatie !
Het is leuk om te zien dat ondertussen heel wat gebruikers zijn overgestapt op het Plus-pakket. De meeste nieuwe ontwikkelingen werden dan ook enkel doorgevoerd voor dit betalende pakket. Het is dan ook onze overtuiging dat dit pakket beter geschikt is voor de meeste kleine ondernemers.
Om een beter onderscheid te kunnen maken tussen een Basic-pakket en een Plus-pakket werden er gebruikersprofielen opgesteld voor elk pakket. Hieruit is gebleken dat het Basic-pakket vooral bedoeld is voor de startende ondernemer en ondernemers waarvan de activiteit op een laag pitje staat. Om dit te benadrukken werden enkele beperkingen ingevoerd voor dit pakket.
Zo kunnen gebruikers met een Basic-pakket nog slechts 20 facturen per maand aanmaken. Daarnaast wordt het totaal aantal klanten dat kan worden aangemaakt beperkt tot 200. Dit aangezien het klantenoverzicht van het Basic-pakket niet geschikt is om een groot aantal klanten te beheren. Ook het bekijken van ‘Gebeurtenissen’ is niet langer mogelijk met een Basic-pakket aangezien dit weinig meerwaarde biedt voor deze gebruikers.
Deze beperkingen geven ook een betere verdeling van beschikbare resources zodat iedereen kan genieten van een optimale ervaring.
Bovendien is gebleken dat veel gebruikers met een Basic-pakket helemaal niet op de hoogte zijn van de voordelen van een Plus-pakket. Daarom krijgen deze gebruikers vanaf nu in het linkermenu een overzicht met verschillende voordelen die u er met een upgrade bij krijgt.
Zoals u wel weet werd de prijs van een Plus-pakket laag gehouden zodat deze voor iedereen toegankelijk zou moeten zijn. Echter heeft dit als nadeel dat het niet steeds mogelijk is om een goede ondersteuning te leveren aan deze gebruikers. Daarom wordt het Enterprise-pakket ingevoerd.
Met een Enterprise-pakket behoudt u dezelfde voordelen als een Plus-pakket maar met een gegarandeerde ondersteuning. Dit pakket, tegen een verhoogde bijdrage, geeft ons de mogelijkheid om een gepersonaliseerde aanpak van uw problemen voorop te stellen.
Bovendien krijgt een gebruiker met dit pakket beperkt de mogelijkheid om kleine maatwerken zonder meerprijs aan te vragen. Grotere aanpassingen op maat zijn uiteraard ook mogelijk maar dan bijkomend te betalen. Ook gebruikers met een Plus-account kunnen aanpassingen op maat aanvragen maar dan steeds tegen betaling.
Met een Enterprise-pakket wordt het ook mogelijk om maandelijks i.p.v. jaarlijks te betalen. Hiervoor betaald u dan wel een kleine meerprijs.
Voor meer details en prijzen van de verschillende pakketten verwijzen we u graag door naar de ‘Overzicht pakketten’-pagina.
Heeft u ondertussen een Plus-pakket maar zou u graag overschakelen op een Enterpise-pakket? Aarzel dan niet om contact op te nemen.
Hoewel we zorg dragen voor al onze gebruikers wensen we toch extra een warm hart toe te dragen aan liefdadigheids- en vrijwilligersorganisaties. Deze kunnen, op aanvraag, dan ook gratis de beperkingen op een Basic-pakket laten opheven. Hiervoor neemt u contact op langs de contact-pagina.
Naast deze wijzigingen aan de beschikbare pakketten werden ook heel wat kleine interne verbeteringen doorgevoerd.
Vragen of opmerkingen kunnen steeds doorgegeven worden langs de contact-pagina.