OkiOki, de digitale assistent die je financiële administratie automatiseert.
Door een koppeling tussen EenvoudigFactureren en OkiOki op te zetten kunt u facturen aangemaakt in EenvoudigFactureren automatisch doorsturen naar OkiOki.
OkiOki is 30 dagen lang gratis te proberen.
Koppeling opzetten
Om een koppeling op te zetten gaat u naar de instellingen van uw Eenvoudigfactureren account en klikt u op het tabblad ‘E-mail instellingen’.
Als u in de instellingen hebt aangegeven dat u de facturen verzendt via de eigen mailbox (GMAIL) en u heeft deze mailbox ook gelinkt met OkiOki dan is het heel eenvoudig. OkiOki pikt nl. ieder verkoopfactuur dat via de eigen mailbox buitengaat op.
In het geval u echter gekozen heeft voor de opties
- Verzenden met doorzendadres
- Verzenden met eigen emailadres
- Verzenden met eigen mailbox (SMTP)
- Verzenden met eigen mailbox (GMAIL) en deze mailbox is niet gelinkt met OkiOki
dan laat u de facturen in OkiOki toekomen via het backup e-mailadres.
Daarvoor kopieert u uw persoonlijke e-mailadres in OkiOki (terug te vinden onder ‘Voorkeuren > OkiOki e-mail adres’) in het veld ‘Backup e-mailadres’. Vanaf nu zal iedere mail die buitengaat in Eenvoudigfactureren ook toekomen in OkiOki en zal OkiOki de factuur in bijlage oppikken.