OutSmart bestaat uit twee onderdelen: een webportaal (backoffice) welke gebruikt zal worden door de mensen op kantoor en de app op het mobiele device voor de buitendienstmedewerker. De medewerkers die met het webportaal werken kunnen hier werkbonnen aanmaken en inplannen voor de buitendienstmedewerkers. Daarnaast is het mogelijk om het portaal helemaal naar eigen wens in te stellen. Voor de buitendienst is er een app ontwikkeld voor zowel iOS als Android. Geplande werkbonnen in het webportaal kunnen eenvoudig opgehaald worden in de app. In de app kan hij/zij allerlei zaken omtrent de uitgevoerde werkzaamheden aangeven. Denk hierbij aan reis- en werktijden, gebruikte materialen en notities. Wanneer de bon compleet is kan deze verzonden worden naar de backoffice.
Door vanuit OutSmart een koppeling naar EenvoudigFactureren op te zetten kunt u producten en klanten synchroniseren en rechtstreeks facturen aanmaken in EenvoudigFactureren.
De koppeling met OutSmart betreft een externe koppeling. De koppeling maakt u dus vanuit OutSmart naar EenvoudigFactureren.
Meer informatie hoe u de koppeling opzet, vindt u dan ook terug op de website van OutSmart: https://out-smart.com/ontdek/integraties/eenvoudigfactureren/
Je kunt OutSmart nu een maand lang gratis proberen. Zo kun je uitvinden hoe jij digitale werkbonnen vindt werken, en of OutSmart bij je past.